Helgen som va.

 Jaa i lördags vart de rätt lugnt, satt inte allt för mkt framför tvn heller, rädd för att somna kanske? ;) Kusin kom förbi o kusin med sällskap. Hämtade syrran på byn o så. Kröp i säng ganska tidigt om jag ska va ärlig, va som helt slut haha.

Söndag.
 Tog de rätt lugnt, kallt ute ju ;) Meeen inte nog kallt för en ridtur även fast vissa tyckte att vi va galna :P Men ut vi red, alla hästarna va med o lille Viggomannen också. Otroligt fint ute va de, solen sken som bara den o Tösa jobbade på o gjorde som jag ville för de mesta så ridturen var helt underbar med trevligt sällskap dessutom :) Sen vart de körning med Indra, tjejen är ju hur duktig som helst ju :) 
 Va sen hem till farmor o farfar o stökade på där lite grann. Sen vart de stök här hemma, va rätt trött även denna dag haha. Lider nog sömnbrist eller nått som de verkar.
 Åkte o hälsade på på Sandmon också, nice nice. Drack the o åt skorpor, stod även ute med Fia o väntade på bussen.. Trodde faan man skulle frysa rumpan av sig haha.



Måndag.
 Ja man har väl inte hunnit med så mkt än idag. En promenad, va ner på byn o handlade lite, duschat, ätit frukost, kollat mejlen, bråkat med vovven o nu sitter man här o skriver o dricker milkshake, jag vet jag är knäpp, över tjugo grader kallt o jag dricker milkshake haha. Jag som alltid fryser annars.
 Men snart åker man väl iväg på stolpen, åka lastbil inatt. Eller kanske köra? Har inte riktigt bestämt mig än.



Over and out!

Kommentarer
Postat av: minaya

Hur är det vännen?

2009-02-06 @ 01:12:17
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0