Ännu en dag

har gått till sitt slut. Så vad har hänt i min lilla bubbla då?
 Joo, handlat, städat, tränat vilket va jobbigt.. Körde bänk, mark, rodd, jaa en massa armar alltså.. Sen vart de  även mage o lite mer rygg.. Auuuuch. Ngn som kommer att ha träningsvärk imorgon? Jaja, nya tag imorgon. "Syns klockan sex imorgon brudar" de va ungefär de sista jag o Ellen hörde ifrån Tommy. Så då är de väl bara att pallra sig dit, annars lär man väl bli kallad latmask eller nått annat fint ;)
 Sen hem en snabbis, bytte om lite lätt eller rättare sagt klädde på mig mer kläder, kallt ute ju brrrr... Så över till grannarna, syster o jag hjälpte till med lilla Indra som är så duktig så :) Kände på lite hästmagar, kände en spark i en av dom, myyyys med föl :)
 Efter de hem o åt, kan lova att ngn va hungrig hade bara ätit frukost o middag vart de väl vid sju tiden.. Aja, mätt o belåten nu o nyduschad. Funderar skarpt på att krypa ner i sängen med min bok. Har för övrigt tagit mig igenom mer än halva serien nu så snart har jag inget att läsa. Eller joo massor av böcker men alltså, inga fler med dom här filurerna i.. Trist att dom försvinner efter tre lååånga serier. Menmen.


 Men nu ringer Becca så jag har inte tid med er längre ;) <3


Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0