Bloggar.

Japp de är vad jag gör de. Som ni ser.

 Har idag varit till Bräcke med far, han va till käftis o hälsade på.
Annars vart de lite handlande, tränat, blivit trött i hela kroppen vill jag lova. De är bra, kommer ju att va borta ett par dar sen så.
 Har även varit ute på svinhalkan.. Skulle ner på macken o jag kan lova att de halt nu på kvällssidan.. Satans regn o plus grader.. vart tog vintervädret vägen? 
 

 Känner egentligen inte för att blogga just nu. Vet inte varför jag ens försöker.

Tittade på The Bucketlist nyss iaf, den va bra, fick en att tänka till.. Haha jaa jag tänker ju alltid eller funderar heter de  väl, funderar för mkt enligt en del.


Är trött som ett as, slut i kroppen o vill helst sova, men sova nu? För tidigt ju. Då kommer jag ju vakna svintidigt imorgon o vad ska jag då göra?


 Äsch skiter i de här. Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0