Måste bara.

Berätta om hur värdelös jag är haha. 
 
 Åt frulle mitt på dan idag, va iväg o tränade, fick skjuts hem o slängde mig i mammas bil o åkte till farmor o farfar där de va middag. Farfar o jag drack upp kronen han hade hemma, två sup var eller va de va. Glasen är för övrigt åttor.. 
 De vart kaffe o efterrätt fast innan de vart till, alltså direkt efter maten när folket diskade osv tog jag o letade fram whiskey flaskan farfar hade ställt på kylning. Såååå vi drack whiskey, Lord Calvert, eller Lord Albert som farfar kallade den. Vi fortsatte med våra åttor.. Eller farfar tog halvor o jag tog mina hela.. Iiiiiinte smart lilla Bettan, gör inte om de gott folk om ni inte har bottnat med bra mat innan.. Vi drack väl upp halva flaskan innan jag åkte hem. Hade ju egentligen tänkt dricka upp hela men farfar gav upp. haha. Va onykter som faaan när jag åkte hem, även när jag kom hem. Försökte mig på en hallongrogg, mådde inte bra... Mådde bra senare. Sov ruset av mig i sängen o har nu ätit varma mackor, mår bra, trött som ett as men mår bra. Så mitt tips för dagen är att inte dricka för mkt när du har ätit väldigt lite.
Men jag skyller på snapsglasen :P jääävla åttor ;)

 Jag som hade tänkt hjälpa Tina med Indra en sväng men jag ville inte att sötnosen skulle träffa mig i de här skicket. Blir imorgon istället :P Men då jäävlar ska inte jag dricka haha. Men va faan, de är bara nyårsdag en gång om år o va jag ändå inte onykter på nyår så man måste väl passa på, eller?

Jaja, dra lärdom av de här nu. Drick inte för mkt med din kära farfar för då slutar de illa haha ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Den för 18000:- var nog billig för att den var så pass "gammal" och varken riden eller körd, men vacker var den, hjälp med inridning har du ju, den för 20000 verkade vara nått! slå till vet jag! ;-)



kram

/T

2009-01-03 @ 11:26:51
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0