Helgen snart över då..

 Jao, de är konstigt de där, veckorna kan gå lite segt men helgerna far bara iväg.. Vart tar tiden vägen? Problemet är kanske att man inte tar vara på tiden. Eller?

 I lördags igår alltså drog man iväg till Ramsele i Dodgen, bilträff där :) Såg en massa snygga bilar, dock inte så många snygga karlar som de brukar kunna vara. Menmen. Tittade på en modevisning med kläder från 50 och uppåt. Köpte lite grejer dessutom, zippotändare, bara för att, kul grej, låååånga "handskar" jag vet inte vad dom heter, svarta är dom ;) En annan kul grej bara. God hamburgare hade dom där, tur med vädret hade vi också, kom ngr droppar o de va allt, sen kom solen :)
 På hemvägen satt jag o Sara o nickade ikapp haha. Båda två va toook trötta. Men i Bispgården vart de glassätning så man vart lite piggare, sen ner på Hammarn, tankade o raggade runt lite innan de vart dags att åka hem.
 Kom hem o käkade lite middag, bytte om, raggade chaufför, folk kom förbi, sen drog vi till Döviken på Zorbcenter på Christer Halvarsson :) De va skojj :)
 Kom hem ngn gång efter två ;)

Idag har de inte hänt allt för mkt, jag o Ellen låg o drog oss toook länge ;) De va skönt :) Satt o surrade mest hela förmiddan o sen drog hon iväg o jobbade så då passade jag på att ta en promenad, vilken vart avbruten av regn.. Suck detta jääävla regnande.. Men nu är de fint igen ;)
 Ska åka ner till Lillan sen ikväll o titta på film o mysa ner oss i fotöljerna ;)

Näe de va nog allt för idag.

På återseeende! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah, håller med om att det var klent med karlar :) Btw, min nya blogg är färdig nu ;)

2009-07-14 @ 01:46:13
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja, tack steffe för att du skjutsade oss...........

2009-07-14 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0