Lördag.

 Jajjemen de är idag de. Men jag ska väl börja med vad som hände igår kväll :)

 Drog ju till Stockberget igår kväll, gjorde sjuttio mackor! ;) Den ni. Goda vart dom iaf. Lyssnade på Linda Rattfelt som spelade Dan Anderssons musik :) De vart fint väder, bra med folk o härlig musik :) En riktigt bra kväll. :) Vart en massa snack i huset efteråt men sen drog vi hem. Tittade lite på tv innan de va dags att duscha o krypa ner i den efterlängtade sängen. :)

 Idag vaknade jag med världens värk i knät.. De har börjat jävlas igen.. Så sen har man varit till farmor o farfar o försökt göra lite jobb där.. Hittade ännu en linda för foten hos dom så nu är fot o knä lindat.. Försökte mig på att skotta ut lite mer skräp från lagårn men de gjorde så satans ont att jag åkte hem..
 Har sen legat framför tvn med benet i högläge haha. Så jag hoppas de snart tar slut med den här värken.. Som tur är jobbar jag inte förrens på tisdag så de är bara att hålla tummarna på att jag håller ihop. Funderar starkt på att skaffa stödstrumpor som jag kan jobba i.. De måste hjälpa. Eller?

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0