Sego.

 jaa de är väl jag de ;) Skrev ju sist att jag skulle skriva sen på kvällningen och gjorde jag de? nääääe, de vart annat som vanligt ;)
 Så i torsdags va jag på kaffe hos grannarna :) vart även promenad med vovvarna, trevligt trevligt. :) Sen hem o räknade matte... Gick sådär men fick till ngt tal iaf. Va iväg o gjorde ett pass på Kask sen, bänk o lite annat trevligt.
 Hem o jaa gjorde nånting ;) hehe. Kommer inte ihåg så hårt om jag ska va ärlig.

 Igår, fredag klev man ju upp tiiiidigt.. Vart även väckt en extra gång av Chappen.. HoppHopp, kliiiiv upp matte! Åkte ner på bibblan o räknade matte med mattegänget ;) Klarade även av min provräkning även fast de va fredag den trettonde ;)
 Sen hem, bytte om o tog Tösa på plan i en timme eller så, hade redan träningsvärk o jaa den vart ju inte bättre haha. Simon kom även förbi så han följde med hem sen, käkade middag, duschade o sen hämtade vi Fia o drog ner på Vallsjön är de vart vin o Wii ;) Sen en massa surr på nattkröken ;)

 Idag lördag börjades med frulle :) Oväntat va? Sen en massa mer surr o sen drog vi ner på byn, släppte av folk lite här o var o drog sen hem. Bytte om o drog ut på en två timmars ridtur med Tösa :) De va nice, vi va nog lika svettiga båda två när vi kom tillbaka till stallet. Vi träffade även på Hugo uppe på skogen, han va ute med skotern och han tyckte de va bra synd att han inte hade en sockerbit till Tösa ;) Han sa även åt mig att jag fick inte rida på veckorna för då åkte de lastbilar för fullt på bilvägen, men på helgerna fick jag rida iaf. Söt gubbe de där, han ser alltid till en :)
 Sen gick jag hem fikade lite, va vrååål hungrig efter ridturen o sen vart de en promenad upp o titta på avverkningarna på lite närmare håll. Så otroligt skönt att va ute idag så mmm :) Man vill ju helst inte gå in ;)
 Har sen ätit middag och duschat. Ska va chaufför framöver kvällen. Annars är inget planerat.

Nej de va ju en liten uppdatering iaf.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag läser upp mitt G i A kursen, sen ska jag läsa matte B 5 veckor efter det. Suck! Jag hatar det!

2009-03-16 @ 21:10:19
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0