Jao.

 Då har man lite tid o skriva ngr rader iaf. Eller tid o tid borde ju räkna matte egentligen.. Men de går som inte så bra med de där och Gunnar tror att jag ska göra prov den här veckan.. Kommer inte gå bra :(

 Men sen senast jag skrev så va jag i stallet o stökade i lördags mockade, red osv. :) Sen vart de hem o stöka innan man duschade och gjorde sig i ordning för kvällens bravader :) Vart trettioårskalas alá Tina :) Sköjjsköjj vart sen som vanligt med mkt skratt, god mat, sång och trevligt sällskap :)

 I söndags så va man hem till farmor o farfar o stökade på där, fixade vägen, krattade lite, fika o surr. Sen drog man hemöver, stökade på där i hundgårdarna, gjorde vår, vilket va behövligt. Sen middag innan man gick till Fia o co. Där vart fika :) Kladdkaka smaskens ;)
 Hmm. Sen hände väl inte allt för mkt.

 I måndags så stökade man på hemma, krattade osv med morsan. Sen drog vi ner på Hammarn och handlade, köpte ett par nya inneskor till jobbet, behövligt :) Sen hem, slänga i sig lite middag och dra ner på Tallis för sista intron på tvåan :) Allt gick finfint, tror jag iaf ;P Sen hem, hade inte lika ont i fötterna, allt tack vare mina nya skor! :)

 Igår tisdag va jag ner på bibblan, pluggade matte, åt lunch, pluggade lite mer. Och sen tänkte vi träna meeeen de va fulla träningslokalen med grabbar så vi vände haha. Så jag drog hem, käkade middag o åkte till Sara och dom :) Där vart de glass o surr. Köpte mina teer som jag hade beställt :)
 Åkte sen hem, provsmakade sommarblandningen, den va good :) Satt framför tvn o myste, tittade på Ugly Betty o House, när såg jag mina älskade serier sist tro? Alldeles för länge sen!
 Sen in i duschen o i säng. Utan min älskade bok.. Har läst ut den sista i serien nu.. :(

 Idag onsdag när man va på g ner till Kälarne ringde de från jobbet, vill du jobba? Oooo jaa! Att jag vill ;) Fick jobb imorgon, på fredag och på lördag :) Im happy =)
 Sen har man pluggat matte, ätit lunch o surrat. Pluggat lite mer. Har dock kört fast! Suck!!!!! Och Gunnar tror på prov snart.. Tjolaaaheeeejj kommer inte gå bra. Menmen. Skit det samma. Har sen bara två kapitelkvar. Sen är man färdig :)
Sounds good. Tänkte försöka bli klar till midsommar eller så.

 Nej de va nog allt från mitt lilla hörn av Sverige.
Kul att se att ni kommenterar ni som läser :) Då har man större koll på vilka ni är ;) hehe.

Nej Rooger över Rooger ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0