Halka och snö!

När jag kom ut ur lägenheten så snöade de för fullt! Låg ett litet täcke på backen *myyys* när snön kommer så här börjar de faktiskt kännas bra, de är inte tokigt kallt och de är roligt att va ute och sladda ;) haha. Sladdade mig ner på jobbet och sen bar de iväg till Brunflo för lite byggstäd, de va planerat att med packning och åkning och städning skulle de ta åtta timmar. Joo just, fyra för mig och Petra. Sen vart man som ledig.. Och vad gör man inte då? Joo stannar kvar på jobbet ;) kul att sitta ensam i en tråkig lägenhet då? Nääe tror inte de va. Så jag stannade, hjälpte till att byta i maskinerna då och då. Hjälpte Elinor med att tvätta hennes bil. De behövdes! Stackarn åker ju på grusväg varenda dag och de va ett fint lager på 740in hennes.. Men nu är hon ren :D även inuti ;)

Sen vid halv fyra kvart i fyra drog man sig liiite hemmåt, drog på skroten och lämnade in 740ins önskelista ;) Alla fyra grejerna kommer att gå på 180spänn! Sen kanske de tillkommer nå kronor för att dom ska ta lös grejerna också, för de tänker inte jag göra! Glöm de, faan jag kommer ha sönder nått då haha. Men jag kommer få ett sms nästa vecka som säger att nu finns grejerna du vill ha! :) Jippi! Nu blir hon hel, överallt :)

Ska även ner på jobbet en sväng imorgon och tvätta henne.. Hon är för skitig.. Jag insåg en dag att de faktiskt fanns en ganska bra förklaring till varför jag hade så dåligt halvlyse.. Dom är ju helgråa! Så tvättas behövs. Ska även städa henne inuti :) De blir nice, fiiiiin bliir eller hur Ellen? ;)

Hmm. nått mer jag har att berätta? Njaa, ser att mina läsare har gått ner under min tysta period, förstår varför ;) inte så spännande att kolla in en blogg där de aldrig uppdateras. Tycker inte jag heller. Men jag ska bli bättre, blir kanske inte så mkt skrivande på helgerna eftersom internet e cp hemma. Men på veckorna ska jag försöka bättre. Jag lovar.

Men de va nog allt, de jag trodde skulle bli tok kort vart inte så kort ändå ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0