TjooHooo!

Dom säger att den som är född i kräftans tecken byter humör var tredje dag eller nått sånt, har med månen att göra men dom har fel, jag byter på två sekunder!

Fick sovmorgon imorse eftersom jag bara hade ett jobb idag, så man vaknade sju :) Behövde nog sova ut, dock va jag tok trött hela morgonen ändå.. Sen så fattar jag inte vart östersundsborna har fått sina körkort ifrån!! Kugghjulsprincipen, hört talas om den ngn gång?! Eller att i en två filig rondell så ligger man i en av dom och inte tar upp båda?! Jag bara undrar?! Gaaah, va på skapligt humör när man kom fram till Lugnvik, sen sjuttio på nittio väg! Vaaa faan inte ens halt ute! Jag är inte alls otrevlig i trafiken neeeejjneeeejj ;)
Men iaf, väl inne på jobbet så fick man sig en kopp kaffe och man lugnade ner sig, packade osv. Hade även sällskap av en av mina chefer idag på stället :) Hon skulle mäta upp hur stort de va så hon hjälpte mig att städa också :) Alltid kul med sällskap :) De roliga va att de inte bara va jag som höll på att glömma att städa ett av kontoren och två toaletter ;) haha. Bra där ;)
Sen tillbaka, packa upp och äta lunch :) Gött och alla var mer eller mindre inne samtidigt, hur ofta händer de? Typ aldrig så de va skoj :) Stökade på med tvätt och åkte sen hem.
Flyttade över pengar.. Suck. Men ett måste. Åkte och tankade gick i två liter mindre än vad jag hade förväntat mig, liite glad man vart dådå? :) Sen iväg och handla, tog ut pengar, dock glömde jag att köpa snus.. Sen på systemet, vart inte allt för dyrt där heller, behövde inte visa leg heller, what? Första gången ta mig faan. Så jag ser väl gammal och sliten ut skulle jag tro :P haha.
Åkte sen hem, packade in och satte mig vid datorn. Och jag hade fått ett mejl från tjejen som äger hästen jag visade igår :) Hon tycker att jag skulle va en bra köpare på killen :) Yeeeees! Bara ett problem 24tusen trollar man inte fram ur tomma intet, funderar på att göra som en kompis sa, köp en trisslott haha.
Men jag är glad ändå för att hon tycker att jag skulle passa :) Inte som den där andra skatan som tyckte att jag verkade va en aggressiv ryttare för att jag tycker om att ha skor med brodd och gärna snösulor på på vintern. Jaja, pnh idioter.
Väntar nu på att mamma och pappa ska komma in till stan :) Dom ska bjuda mig på middag *myyys* blir nog pizza haha. Sen iväg och kolla in systers skola.
De här vart nog en bra dag ändå med tanke på dålig start haha.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0