Helgen är ännu en gång över.

och en ny vecka har börjat.

I helgen vart de ganska lugnt på lördan, becca kom förbi :D vi bakade, käkade lite och sen drog jag iväg och jobbade på Tallis ett par timmar. Skönt med lite olika jobb faktiskt :)

Igår söndag åkte jag o kusin iväg och hämtade mina skidor osv. drog sen till backen och åkte några åk! faan, de va längesen man stod på ett par skidor, igen. haha. men vi bröt inga ben och inga vurpor gjorde vi heller :)

Idag har jag varit i stallet och stökat, tog en kort ridtur med Napping då han bara va trött och slö!? min häst slö? vart va goet? träningsvärk idag kanske? Så vi tog en kort lugn tur.
Har sen inte gjort så mkt.

Åtta dagar kvar! Pirr!

Nej nu vet ni vad som har hänt dom senaste dagarna iaf.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0