Tid är ngt man aldrig har nog av..

Nääe för allt man skulle vilja göra hamnar ganska långt bak efter allt man måste göra..

Har praktik på HC i Kälarne om dagarna, helt underbart kan jag lova. Har olika handledare hela tiden, får följa med doktorerna på en del undersökningar. Klarar nu av att sätta EKG helt rätt helt själv, den ni. Jag som itne ens visste att dom hade en EKG maskin ;)

Annars så rullar väl allt på, jobbar kvällar efter praktiken... Ganska så jävla jobbigt... Då hinner man inget, då blir de hem, kolla hästarna, dusha och sova.. Inte mkt till liv kan jag lova, men de är bara en period nu som tur är.
Men den här veckan som kommer har jag inga kvällar efter praktiken! :D Yeeeey. Jag kanske hinner med lite skolarbete då, kanske hinner med mig själv, djuren, vännerna, familjen? Kanske så.

Har en massa funderingar för tillfället, men inget som delas med just nu. "Du tänker för mkt" - citat från en klasskompis från transport.

Nej Lillan har nog duschat klart snart och då blir de affärn som de lät. Hade en trevlig kväll på hotellet igår, kunde dock ha varit liiiiite mera folk där bara ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0