Åter igen har tiden flugit sin kos...

jaa och tredje advent har till och med varit!

Vart tar tiden vägen egentligen? Jobba, sova, packa o äta är väl vad jag gör, känns som att man inte hinner med så mkt mer på nå vis...

Alla skolarbeten var då inskickade förra veckan, vet inte om jag minns att skriva om det men iaf är de redovisning på två imorgon! Yeeeikkkkssss! Vill int. Jaja, de är inte sååå många som ska närvara iaf :P

Iaf så har helgen flugit iväg som alltid! Micke kom hit i fredags, vi drog ner på lång öppet i Kälarne, gick runt där och handlade de sista till julklapparna! CHECK!!
Lördagen vart de stök med bil, packa, hälsa på Rylander, vart bjuden på fika och 12 flyttkartonger till fick vi med oss hem :) (Dom är nu i Gideå ;) ) Väl hemma igen var de full rulle, morbror + sambo var här och de kokades en gryta inför söndagen.

Söndagen drog vi iväg till Fränsta, hälsade på 90-åringen som vi firade! :)
Drog sen hemöver och fick reda på att Micke kunde stanna en natt till :) Dock fick han kliva upp halv sex med mig imorse istället :P Moahaha.

Dagen har spenderats på Tallis till klockan ett, sen packat här hemma, skrivit ut mina skolarbeten, tittat på tv och legat i badkaret och nu är de nog dags att sova!

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0