Bloggtorka?

Jaa eller för mkt annat att tänka på och att göra.. De är väl de som är den egentliga sanningen.

Sen jag kom hem från semestern har jag hunnit varit iväg på modell för en dag, otroligt roligt faktiskt, hade världens bästa fotograf :D

Annars har väl livet rullat på som vanligt, eller jaa ganska vanligt. Skola har det varit, börjat en ny kurs, social omsorg, börjar med en fjärde om några veckor också.. Mkt nu att göra alltså. Men man ligger ju bra till som vanligt i planeringen.
Jobbar, är med i nå vikt grejs. Öh, jaa. Just nu står de still vad de heter, är mest med för att se om de blir nån skillnad. Har iaf gått ner på två veckor, ökat i muskelmassa, ökat i vattenprocent jaa sen minns jag inte så mkt mer ;)
Har börjat tok äta, va en paus över helgen men är igång igen.. :S äter och äter och äter. Blir hungrig igen efter två timmar? Har det med att kroppen börjar må bra och går ner i vikt eller är det nått som spökar? Vill inte ens tänka på de, blir lika frustrerad varje gång jag blir hungrig, är som sugen nu redan, är kanske två och en halv timme sen jag åt sist. haha. Funderar på en kopp hallon the, som även är nyttigt och bra för kroppen ;) och kanske en sån där mellanmåls bar? mhm, låter smaskens i mina öron iaf ;) Herbalife heter de ju, äter bara mellanmålen dom har ;) Allt pulver smakar snusk och har jag inte orkat bry mig i min vikt de senaste året så hårt då tar man inte så hårt på de nu heller. Men jag går ju ner och de är de viktiga, kanske doktorerna slutar gnäller! om du vore en deci längre, då hade de funka. Joo tack men jag är så här jävla kort, puckon!

Här även umgåtts med kusin o Mio :D De är dom dagarna som jag kommer minnas från den här perioden tror jag. Resten glömmer vi ;)

Nejj, en mugg med the och nått att äta och sen en dusch för att senare krypa ner i sängen och läsa alla häften jag har fått från skolan kanske? Mhm, kan va bra.

- Plugg imorgon, göra klart gruppuppgiften och sen kanske påbörja ngt mer arbete kanske? Ett klart idag iaf :)

Tack o adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0