På order av Simon..

...Så kommer det nu ett blogginlägg om dagens middag, med bilder och allt!

De vart racklett!
Som du nu ser Simon så har man köttet på grillen ;) Under ställer man in "lådor" med en massa grejs man vill ha varma till.




Här är de som vi har till racklett, feta ost, tomater, bananer, vitlöksost, champinjoner, annanas, purjo osv osv. De man tycker är gott alltså och sen toppar man allt med riven ost! :)
Jag då är ju liiite kräsen av mig jag har bara vitlöksost, feta, tomater och idag testade jag att ha i torrostade jordnötter *smaskens* och så klart riven ost längst upp!



Till efterrätt vart det pannacotta! Recept ur LCHf boken. Är bär i botten, hallon och blåbär vart det denna gång och för att göra de hela liite roligare vart de lite olika strössel längst upp på toppen! GottGott!



Det var dagens middag de Simon, en vacker dag ska jag bjuda dig på de så du inte behöver vara ett frågetecken längre ;)

Tack och Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0