På spaning med Bettan..

Jajjemen men de går inge bra, hittade igen linimentet jag vill ha till hästen och ska se imorgon om Granngården kan ta hem det :) Dock tycker jag att granngårdens hemsida är skit, de finns inget om vad dom har på sin sida mer än rabatterbjudanden.. Jag hade tänkt spana in ett par täckisar till mig själv men inte går de inte..
Sen har jag letat efter om det finns någon "speciell" sax som är lite bättre att klippa svansar med men nääe, mest bara info om hur man ska klippa.. De är iofs bra men de är ju saxen jag är ute efter i första taget. Jaja, får bli en vanlig sax som förstörs istället ;)

Har för övrigt haft min första dag på skolan idag, känns trevligt samtidigt som de är lite jobbigt.. Nytt igen.. Har börjat med Människan socialt och kulturellt idag, en massa uppgifter men de ordnar sig nog ;) Jag brukar ju kunna sitta ner en dag och göra allt samtidigt som tur är. Får hoppas att de även funkar nu.
Sen på eftermiddagen blev de att göra ett TBC test, ONT ONT ONT! Inte själva nålsticket utan sen när dom tryckte i vätskan i armen.. Uff. Jaja, de intressanta är ju hur vi människor funkar, jag läser ju psykologi nu och man får små funderingar ibland, alltså de där sprutan va ju inte så farlig såhär i efterhand, eller? Näääe, de gjorde nog inte så ont. Precis likadant va de när jag tatuerade mig, de va nog inte så farligt, eller? Fylla i den kommer jag ihåg va mkt värre än att göra den. De är spännande hur människans hjärna fungerar, om ett år kanske jag tänker att den där sprutan, den kändes inte ens ;) Och appropå den, det klias på min arm där dom stack mig.. Är det normalt? De enda jag har fått veta är att de kan svälla upp en bubbla på armen och då har man reagerat! Oh no kommer jag säga då. Då är de bara att beställa tid för lugnröntgen och skit lät de som.. Jaja, vi får se på fredag hur man mår då.

Är för övrigt hungrig igen.. Funkar inte att "banta" "gå på diet". Jag blir hungrig. En kopp the kanske vore de bästa eller? Nått att äta vore ännu bättre, men vad får man äta? No clue, inte jag som bestämmer reglerna här utan de gör mamma ;)

Nej en kopp varmt the var de och sen i badkaret jag ska :D
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0