En helt vanlig torsdag.

Jajjemen de är precis vad det är, vaknade av väckarna åtta imorse, fick efter mkt om och men av fanskapet somnade så klart om! Men vaknade nio igen som tur va, tog en hårdbrömacka, klädde på mig lite varma kläder och drog ut på morgonpromenad :) Så otroligt skönt att börja dagen på de viset, sen hem, in i duschen, sätta igång en tvättmaskin, käka rejäl frulle och nu sitter man här.. Tänkte lägga upp dom sista bilderna från modell för en dag nr 2 men internet vill inte ladda upp bilder idag. Sitter dessutom med skolböcker runt omkring mig.. Köksbordet ser ut som hej kom och hjälp mig, papper och böcker överallt.. Gjorde klart Medicinsgrundkurs igår så jag försöker avverka lite mer nu.. Har redan kört fast på första uppgiften av tre i social omsorg..
Funderar för övrigt på hur jag ska kunna läsa alla kurser jag vill läsa nästa termin.. Man ska läsa 400 poäng och jag vill läsa 750.. de kommer aldrig att funka, Ylwa skulle fundera på hur vi kunde lösa de. Jag kanske kan köra nå kurser i sommar? Vill ju vara så bred som möjligt eftersom alla kurser verkar spännande och de blir lättare att få jobb om man har läst en massa. Då finns det ju inget som kan sätta stopp för att inte få jobb iaf. Plus att jag har min erfarenhet på två år inom vården. Två jävla år har gått, tiden går på tok för fort... De är som S säger, de känns som att du alltid har varit här haha.
Nere på Norrbro kommer de lamm för fullt :) Är den mysigaste perioden just nu. :)

Nej jag må väl sätta mig och läsa lite om jag ska få till den där uppgiften ngn gång.. Borde fixa undan allt innan praktiken.. Dock har jag bara två veckor på mig men ändå ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0