Jahapp.

Jaa vad ska man skriva tro?
Att de går bra på praktiken kanske? Trivs hur bra som helst, får va med på de mesta, testa de mesta och börjar känna mig ganska säker på de jag gör.
Är samtidigt sjukskriven pga tbc-vaccinationen jag tog i slutet av februari! Mår fortfarande inte bra även fast lymferna har slutat vara svällda, vart en resa in till stan på lungmottagningen för koll. Ska egentligen på återkoll igen imorgon men avbokade de när Susanne ändå kunde kolla mig på praktiken. Är fortsatt sjuksriven tills när får jag reda på imorgon. Hade tur som fick behålla praktiken ändå. Tok snäll doktor ;) Men han tyckte inte de va samma sak som att jobba inne. Får inte heller leka ute på vedbacken, är ganska less på att inte orka göra något som jag brukar göra. Blir trött, slö, ont, jobbigt. Men praktiken håller mig på jorden. Äter värktabletter ca fyra gånger om dagen, inte så mkt egentligen men har fått biverkningar även på tabletterna ;) Detta är en ond cirkel haha. Huvudsaken humorn finns kvar :P

Har haft två trevliga kvällar med Lillan i veckan, balkongmys :) Så otroligt skönt att kunna sitta ute och göra ingenting på kvällarna.
Igår vart de greys tittning med kusin, först lite bakning ;) Päronpaj och maränger! :) Pajen va suveränt god, väldans söt men socker är gott :P Marängerna vart inte ett dugg sötare heller haha.

Har även bestämt mig för att åka in till Ösd imorgon, umgås med lite vänner. lite dans kanske? Dricka gott och äta gott :) En liten weekendsemester typ ;)

Hade tänkt ta kort på dom otroliga rosorna vi har hemma, dom har snart stått här i två veckor! Bara att byta vatten, lite socker och lite snitt, sen mår dom hur bra som helst. :)

Nej jag vet inte vad jag ska skriva. Orkade inte skriva ngt speciellt på dom förra inläggena, låt fantasin flöda tillsammans med korten :P

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0