Ännu några besök...

Var till sjukgymnasten i måndags där jag fick ännu fler övningar, börjar kännas bättre, är dock långt kvar till hundra procent återställd...

Igår tisdag vart de ett nytt läkarbesök eftersom sjukgymnaster inte får sjukskriva, fick en intressant men otroligt rolig doktor, namn minns ja inte men han va tysk iaf :) sjukskrivning fram till den 16onde då jag ska tillbaka till Björn min sjukgymnast för en återkoll. Känns skönt med doktorer som faktiskt bryr sig, har inte upplevt de tidigare..

Är för övrigt 10 kronor ifrån högkostnadsskyddet nu med alla mina besök ;) Så jag tror jag ska planera in ett astmabesök också nu när ja är igång ;)

De sköna nu är att jag får gå utan kryckor (vilket tar oerhört mkt av min energi egentligen men vem vill erkänna de?) meeeen jag måste gå sakta annars kommer jag ha min intressanta ankgång för resten av livet, träääääääna bort. Så längre sträckor har jag lovat Björn att ha kryckorna såsom igår när vi va ute och skulle fixa ris hade jag kryckorna och jag tror Micke tyckte de egentligen va tråkigt men jag tog de sakta, jag försöker, jag tränar, jag hoppas va tillbaka och jobba snart..

Mina mål är just nu:

* Ta mig ner på huk någorlunda.
* Få börja simma igen.
* Komma ifrån svällande vader och fotleder (så snyggt är de inte på en 22 snart 23 åring o va hur svälld som helst...)
* Ta mig upp o ner för trappen under fem minuter.
* Köra bil igen. (Som jag längtar....)
* Klara av att duscha mig själv helt på kvällarna och inte känna att jag måste vila efter att endast ha duschat..

De är väl mina sex mål just nu, dom kommer att ta tid att uppfylla meen jag ska :)

Men riset igår iaf fixade vi till och satte i fjärdrar och ägg :) Tidig? Jaaajoo men jag tycker om färgerna :)
Dom gör mig glad.

På återläsning!


Kommentarer
Postat av: Becca

De är bra, ett mål i taget kämpa på! :) Jag älskar också påskris de är så fint! :)

2012-04-04 @ 13:54:50
Postat av: Becca

De är bra, ett mål i taget kämpa på! :) Jag älskar också påskris de är så fina!

2012-04-04 @ 13:58:14
Postat av: Mona

Jon heter läkaren om du var i Husum. Liiiite lustig prick det där.

2012-04-11 @ 15:20:11
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0