Regn! :)

Jajjamen och de öser ner dessutom, helt sjukt att man kan va glad för de va?
Men jag är glad, gräsmattan kommer fram mer o mer och de är underbart :D
Snart vår, vilket betyder snart sommar :D

I söndags gick jag över en halvmil i skogen! Den ni, så de vart även lite bilder tagna.





Första stigen vi skulle ta tar sig igenom vatten, vilket inte kändes så nice, så de vart en annan väg, längre väg men lätt värt de :)



Tjärnen vi fikade vid.










Annars har jag gått intro på natten, känns riktigt bra, vet inte vad jag var nervös över egentligen haha.

Mattes knäppiskatt har då varit ute om nätterna när jag har jobbat och kommit in och sovit med mig om dagarna.
Nej kanske ta tag i att vattna lite blommor, ser ut som dom kan behöva lite.

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0