Regn&rusk!

Jaa fy vad de öste ner regn igår, inte ens Dalton ville va ute! Haha, han sprang ut, gjorde de han behövde göra och drog järnet in igen :P

Eftermiddagen/kvällen sprack upp som tur va, jag hade ridlektion dessutom på kvällskvisten, inte ett dugg nervös neeeej då :P
Med fjärilar i magen åkte jag själv denna gång till stallet, fick den underbara chansen att rida Pirri, en quatervallack, jo mamma hade rätt de är underbara hästar :)
Hans galopp är flygande, han gjorde så jag kände lyckan åter igen med ridningen, underbara pålle :)
Och när jag kom hem visade det sig att jag har blivit antagen på strökurserna som jag ville läsa :)
Har nu beställt första boken, blir bara en bok som får beställas nu :O De kostar skjortan!
Jaja de är ju bara tre böcker och jag är vääääldigt bortskämd sen jag gick i Bräcke att de har alla böcker.

Men nu finns det inte tid för detta, ska göra klart lite krusbärsdricka!

På återläsning! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Relaxen var hur härligt som helst, skulle kunna vara där varenda dag, haha! :)

Åh, vad underbart att få rida igen. Blir avis!

Nja, att börja skolan blir bara drygt tycker jag, haha.. Nåja, blir grymt att börja sista året för då är det ju snart över! :D
kram!

2012-08-28 @ 12:21:16
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Karin

Härligt att du gillade Pirri, han är en riktig klippa :)

2012-08-28 @ 19:18:36
URL: http://egnor.blogg.se
Postat av: Sara

Vad härligt med hästmys :)

Ja, jättegott med jordgubbar!
Grattis föresten till att du kommit in på de kurser du sökt!
kram

2012-08-28 @ 19:46:27
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0