Skogen

Jajjamen igår vart de skogen :)
Fast först var jag ner till Övik o handla, var riktigt arg och lite otrevlig mot nötterna som jobbar på Granngården på staden som gud glömde!
Jag skulle köpa rengårstrålen åt en kamrat och då hittar jag den inte på grannis, frågar personalen som vräker ur sig att de inte ingår i deras sortiment, nähä men i Östersund finns det kontrar jag! Började dessutom att hetta...
Men de va ju en mkt större affär så de kunde ha mer grejer..
Meeeen va faan, den tar ju ingen plats, till och med Grannis på Hammarn har ju! Och den är ju mkt mkt mindre än vad Öviks pissbutik är! Suck, jävla nollor, nääe de finns för dåligt med hästfolk i Övik tydligen, eller så handlar de sina grejer någonannanstans! Jävla mufflon!
Usch va arg jag var. Skit affär, ha mindre blommor så ska de se att de får plats med mer hästgrejer! De har ju för faan en sadel hängandes där!

Men sen vart de skogen med svärmor och Dalton :)
De plockades blåbär, gula kantareller och trattisar! :) Vad glad jag vart när jag hittade de små krabaterna :) De är på g :)
Sjukt att jag blir så exhalterad över svamp när jag inte ens gillar att äta dom själv :O

Nu är tanken att jag ska ta mig ut och plocka krusbär till moster. Regnmålnen verkar ligga tungt på vår himmel idag dock.. Väntar bara på att de ska ösa ner..

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt att plocka bär i allfall.. Fast butikspersonal är dum i huvudet ;)

Första skoldagen var väl okej, haha .. mest information och sånt .. skönt att vi slöar första veckan innan pluggandet börjar iallafall :D

kram!

2012-09-01 @ 17:07:45
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0