Översättning tack?

Öh jaa, jag försöker tänka engelska åt grabbarna nu när dom ska skicka efter en massa grejer... Öh jaa, min engelska är inte använd på länge men de verkar sitta i iaf litegranna iaf.

Har jobbat ikväll, har jobbat lite dagar nu, börjat få ont i handleden igen... Har inte tid med de.. Ska ju börja på min heltid på måndag för bövelen!

Mina jävla lampor har inte kommit som jag beställde, i maj! 10:nde MAJ då TIDIGAST kommer dom! Jag avbeställer skiten på måndag o så får svärisarna köpa dom vi ska ha i sundsvall när dom ska ner nästa gång, punkt slut! Har ju som köpt en bok som jag tänkte läsa nu så de vore faktiskt trevligt med en läslampa :O

Annars så rullar allt på, trivs tok bra på jobbet och man känner sig mer inne i gruppen :)

De va väl allt för den här gången!

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0