Eeeh, husmorstips eller?

Jag har idag tagit ute med kastrullen som de va fastbränt i... Har haft den i vatten o Yes över natten men de ville ändå inte lossna...
Men då slog de mig, jag letade fram den vita asken där de stod bitsocker på :)
Lite gnuggande i botten på kastrullen med bitsocker och sen är allt det fastbrända väck! :D

Detta tips fick jag av en kär arbetskamrat där hemma när jag stod och svor över grötkastrullen, de har följt mig och jag är väldigt glad att hon berättade det, för det har gått mkt fortare än med svinto :)
Så vad är era tips på saker och ting i hemmet? De här är de enda jag är bra på.. Jaa tandkräm funkar på de mesta har jag också insett :P
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0