Midsommarhelgen

Ja som en del vet så jobbade jag hela midsommar helgen, fiiiina pengar kommer att rulla in ;) Moahaha.
Men annars då? Jo midsommarafton kunde jag inte sova så tok länge som jag hade velat så de blev en dusch sen ut och plocka blommor tillsammans med Micke och Dalton, Dalton fick även en krans, dock en som man har runt halsen då han flyger fram i övrigt ;)
Mickes föräldrar kom hit och åt grillat med oss :)
Jag fick min födelsedagspresent då av dom :D
Detta underbara bord med fyra stolar :D
Nu kommer sommaren bli perfa, en grill och utemöbler mer behöver man inte ha :D
De vart iaf Kesfiln, grillat med en massa godsaker och en jordgubbstårta som vart i frysen, va som glass med ballerina :D mums
Midsommardagen vart en lugn dag, sov ganska länge och tog det lugnt då natten hade varit stökig, vart grillade hamburgare till middag.
Igår sommarsolståndet eller vad de nu va för dag så vart jag väckt strax efter tolv av mina kära föräldrar :D
De hade med sig smörgåstårta! Mammas underbart GODA smörgåstårta :D
Så vi surrade, stökade lite ute, tittade på en Amazon, spanade in älven, åt grillat ännu en dag och jordgubbsgräddtårta ;)
Och idag har jag sovit ut ordentligt, känns dock som att jag skulle kunna sova ännu längre...
Jag har försökt mig på att putsa fönster de störiga är att jag lyckas endast öppna en av de två fönstrena! Jävla grejer de ska bara funka att göra så man kan veckla ut dom!
Men nu ska de bli lite lunch och sen fortsätta med fönstrena!
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har ni skaffat hund? Fin! :)

2012-06-26 @ 15:00:18
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0