Westerntävling

Jajjamen i lördags packade jag och Dalton in oss i 740:in och drog till Härnösand där Tina skulle tävla i western med Mirre, vi hade med oss varsin tok duktig kille den dagen, både Mirre och Dalton skötte sig exemplariskt :)
De som va synd va att de va inomhus, med stora dörrar som var öpnna, tänt i taket och dåliga fönster upptill vilket gjorde att de va ett supersvårt ljus att försöka fota i... Jag är glad att jag fick låna med mig Mickes stativ, annars hade jag nog varit körd.. Men här kommer några utvalda bilder iaf :)
Dalton tyckte även att de va spännande att titta på hästarna :)
Dagen var en bra dag i övrigt bra väder ute, mkt fina hästar, duktiga ryttare och god mat :)
Detta måste göras om snarast :D
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja vi gör en repris på norrlansmästerskapen tycker jag! Tack för bilderna =)

2012-06-19 @ 18:37:32
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0