Im back!

Jag jobbar lite huller om buller, bakar och stökar så de hinns inte riktigt med att blogga känns det som, vet heller inte vad jag ska skriva om egentligen.
Men då Beccs va nyfiken på mina jäskorgar så har jag ju tagit kort på dom och bröd.
Mina tre jäskorgar, den i mitten används inte idag därför är de inte en massa mjöl i den ;)
Jäsning på g :)
Så ser brödet ut när de kommer ur de små avlånga formarna.
om man fyller den stora runda blir brödet abnormt stort ;)
Hittade ett recept på Pannacotta rutor som vi bara va tvugna att göra så här kommer bildbevis :
Mums :)
Trasig?
Underbara panseer.
Himmlen.
Rabatten :)
En av alla underbara blommando orkideér i köket.
En levande Hortensia, måtte den klara sig till mitten av Juni för då åker den ut i rabatten!
Ännu en orkidé
Nyaste tillskottet :)
Underbara blommor!
Annars då? Joo jag har börjat jobba i mina webbisar! Underbart jävla skönt, inte äckligt ont i fötterna längre!
Har jobbat ett arbetspass helt utan knästöd, den ni.
Jag har gjort första omgången av bröd och måste nu åka på affärn o handla bakplåtspapper... De är helt slut..
Dimman ligger tät.
Igår va sista träffen på den mediala kursen jag har gått. Ett underbart gäng måste jag säga kommer att sakna våra träffar...
Borde även leta fram allt som ska packas inför Skåneresan, åker ju nästa vecka!
Nej dags att göra nått så man hinner med allt, på återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0