Pantertanter och svamp

Så kan man väl beskriva min gårdag.
Jag gjorde inte allt för mkt under dagen egnetligen, shoppade på stora ICA i Husum, tog ut mediciner och städade hela huset med Micke :)
Sen så gjorde jag iordning middag, testade ett nytt recept på filé, vart smaskens :)
Moster o Eva kom hit o åt med mig, jag o Micke fick en fin inflyttningspresent, två muggar, ett kakfat och en bricka :) Våran första bricka faktiskt :) Allt de underbara gick i vitt och lila :)
Längtar tills vi har möbler ute och vädret är bra nog att sitta ute och mysa :)
Efter middagen åkte vi tre till svärmor&svärfar där det var dags för tjejträff.
Vi packade upp mosters grejer, hon har utökat måste jag säga, fanns mkt mer nu än vid jul när jag handlade av henne då, damerna tyckte de va mkt roligt, de handlades hej vilt, alla svampchipsen gick åt, stora honungsbrukarna försvann och en hel del kryddor gick även åt.
Jag inhandlade två olika sorters kryddor, en påse te, svampchips till Micke och sen fick jag en sjal av älskade moster :) Så herr Voss kan inte klaga på att jag har typ 13 sjalar/halsdukar nu :P Moahaha.
Sen for moster och Eva hem, är ju som en bit att åka och jag vart kvar med Pantertanterna som de kallade sig själva ;)
Vart en god paj på skinka och nässlor och Foot of africa :D Mums, sen kaffe och underbara morotskaka!
När alla hade åkt drack jag o svärmor upp de sista vinet innan jag fick skjuts hem av svärfar.
Håller idag på att försöka packa... utan framgång...
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

När jag packar är det också ofta utan framgång, haha..



Hm, nja jag vet inte om Loreal är bra eller inte. Men jag har inte hört något negativt om dom.. Det är inte under schampooneringen du blir blå om naglarna då? För när man tvättar ett hår med silverschampoo kan man bli väldigt blå om naglarna om silverschampoot är riktigt bra (starkt pigmenterat).

2012-05-16 @ 09:19:53
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaha, men oj .. Ja då vet jag inte riktigt. Använder du balsam efter silverschampoot? Tänkte att det kanske blir rester kvar eller så. Har aldrig varit med om det. :)



Jag tycker att vit ögonpenna är guds gåva till människan ;) haha, nästan. Efter en tids användande kan jag inte förstå hur zombieaktig jag måste ha sett ut innan ;) Jag brukar köpa de jag har råd med. Inget specifikt märke. Lägger ner mer pengar på annat smink så den vita ögonpennan har jag inte lyckats hitta någon bra än, köper den som är på rea oftast.. H&M har jag haft, den funkar rätt bra.. Maybelline kan jag tänka mig har bättre, dom brukar ju ha bäst grejor :)

2012-05-16 @ 09:37:12
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0