Regnet det bara öser ner..

Ja och vem kan jag då komma att tänka på ? Joo Mio :) Lyckan när man kör Imsevimsespindel som ALLTID fastnar på min skalle när det regnar haha.
I helgen har jag jobbat, heldagar, vilket känns i kroppen när man kommer hem.. Jaja, snart så ska de funka riktigt bra!
Katterna fick sig en rejäl dusch igår, kan göra att matte blir mindre allergisk och Grålle mindre tovig.
Idag så städade jag o Micke innan han åkte och jobba, skönt med ett nystädat hus! :)
Annars så ska jag snart börja med lite förberedelser inför middan, moster o Eva kommer hit på middag :)
Sen bär de iväg på tjejträff hos svärmor där moster ska göra reklam för sina produkter.
Har även börjat packa inför våran semester vecka! Wihoo :D
Längtar!
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha, oj, ja det var ju lite knepigt...



Vad ska du göra på semesterveckan? :)

2012-05-14 @ 13:49:02
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0