Vår o bloggtorka...

jupp, vet inte riktigt vad jag ska skriva om egentligen, livet rullar på, rabatten är ganska fin nu efter att ha varit hem till mor&far o fått en massa plant ;)

De stökas ute för att de ska gå att få fint till sommaren.

Det rullar inte på med jobb vilket gör att jag snart söker mig till fler ställen..

Va till sjukgymnasten häromdan, de ser fint ut, fattas endast 10grader så har jag lika mkt rörlighet i båda knäna, ungefär sex veckor kvar tills man ska typ va återställd, återgå till ett normalt liv kanske? ;)

Igår gick jag 40minuter i rask takt utan knästöd! Den ni!

Jag var även iväg på hudparty igår, fick med mig en kasse hem med grejer så nu ska man bli fin ;)

Sitter och letar efter jäskorgar nu, har fått den stora äran att få baka till studenten och vill ju att brödet ska va fint också :O

De är väl vad som har hänt senaste tiden.

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0