Oj...

Vad tiden går fort... Hinner inte med allt, tex bloggen blir efter när de händer för mkt grejer..
 
Livet rullar på iaf, jag har min första praktik vecka på BB, en otrolig vecka måste jag säga. :)
Att få vara med om de häftigaste som finns är ju inte något man antar kommer att hända en men en förlossning har jag varit med om :)
 
Måste säga att de är intressant att se hur stor skillnad det är på smärttåligheten hos kvinnor i Sverige, hur en del bara klarar sig själv och andra inte. 
 
Dock vet jag inte om de är så nyttigt att se allt detta innan man själv ens har skaffat barn, igår kände jag att nääe jag adopterar nog hellre än går igenom den där smärtan medans i måndags då tyckte jag att de inte verkade så hemskt. De är ju så otroligt individuellt, tänk om de fanns något facit man kunde titta på så man visste hur de komemr att bli. Ingen berättar ju om smärtan som kvinnorna upplever, jag antar att barnmorskan inte pratar så mkt om de utan mer om vilka smärtlindringar som finns. 
 
Men de ska bli skönt att komma dit idag och få se två nya knyten :D 
 
Annars då? Joo jag har lagt av med dukan dieten, idiotisk att köra en diet när man går ner mer genom att bara vara sig själv.. Är sjukt skönt att kunna äta igen :) 
Kokade och åt gulaschsoppa igår :D *Underbart!* 
 
Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, måste nog börja packa ihop mig och äta lite innan de är dags att åka in mot staden.
 
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0