Long time no see...

Jaa, nu va de dags iaf, har en ledig måndag och den ska inte gå åt till att plugga eftersom jag blir faan tom i skallen tills jag ska iväg och rida ikväll om jag gör de... 
 
Men jag ska ladda upp lite bilder tagna i underbara Jämtland :)
 
Det lilla potatislandet här ovan ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annars då?
Joo livet rullar på, jobbar, sover, plockar svamp (senast rödgul trumpetsvamp) hinner inte med att fotografera nästan alls.. Tog ngr morgonkort med Dalton idag faktiskt men innan dess var de när vi va i Jämtland som ni ser. 
Pluggandet går bra, får bra betyg på uppgifterna och praktikplats är ordnad :D 
 
Nej nu lite bilder på Dalton bus som inte tycker om att kliva upp på morgonen ;)
 
 
 
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Björn Jonsson

Fina baggar! Vems kan det vara? ;-)

2012-10-15 @ 12:20:52
Postat av: Sara

Jo, systern ska nog flytta till Delsbo eller iaf ljusdalsområdet där hennes sambo kommer ifrån. Det är väl bestämt att det blir av men inte riktigt när det blir. När som helst inom det kommande året..

Skönt att det är bra med Östen och Irma :) Var längesen jag såg dom fastän jag är på sjukstugan rätt så ofta..

Haha, åh, vad go dalton ser ut på bilderna :D

Kram!

2012-10-18 @ 10:50:37
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0