Snabba puckar

Ringde för fem minuter sen och bokade tid hos sjukgymnasten och fått om en timme. De är snabbt de!

Igår var jag även till tandis, la igen mitt nya hål lite provisoriskt då dom inte vet vad som har hänt med tanden. För tätt säger jag men nej säger dom..
Dom har ingen aning om hur de har sett ut i min mun tidigare sådeså!

Annars händer de inte så mycket, jag ska kolla om jag kan hitta lite mer info till ett skolarbete och sen skicka iväg de. De borde jag göra innan jag ska iväg på Hc.

Jag tänkte göra ett inlägg om dieten vi går efter här hemma men de får ändra bli senare eller imorgon. Får se vad jag känner för att göra sen.

Borde putsa fönster.. Dom ser förjävliga ut igen..

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, ett eget hus vore ju drömmen! Man kanske skulle börja spela på triss haha ;)

Skönt med grönsaker iaf.. Det blir ju inte lika enformigt då .. Vad har du ätit när du bara ätit protein? Enbart kött? Jo, det brukar ju ta ett tag innan man ser något resultat av en diet själv .. Bäst är ju att gå efter mått och inte vikt, just för det där med att muskler väger mer än fett.

Kram!

2012-10-25 @ 10:27:28
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0