Tiden som har flytt

Ja som ni har sett så har jag ju lyckas bloggat med bilder från helgens westerntävling iaf :)
Annars gick förra veckan i ultrarapid, jag jobbade en massa, däremellan var de en massa annat stök, ridning osv. De hanns inte med något bloggande iaf.
Men idag har jag lite tid, ska ringa runt igen om en stund..
Har idag fixat astmatest imorgon, snabba puckar :) Mee like :)
Annars så jobbar jag på att fixa praktik till kursen, har jag tur kan de bli en riktigt rolig praktik! Om jag har tur, att få plats..
Jag o Dalton har hunnit med en promenad med Elin nu på förmiddagen vilket var bra för min träningsvärk sen igårkvälls ridning :)
Nu ska de skickas lite mejl o ha sig, håll tummarna för att de kommer att gå vägen nu! :)

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, det finns mycket hus man kan drömma om :)

Det var någon satans projektplan.. men nu är den gjord trots allt och den blev nog okej.. Återstår att se..

Jag håller tummarna för att det går vägen :D
kram!

2012-09-11 @ 13:44:00
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Sara

Yes, det är dollar! Du får ta en tur till kramfors någon dag och gå på dollarstore, haha ;)

Jodå, jag tror iallafall att jag inte varlt något alldeles för tidskrävande arbete :) det är mest alla grejor runt, med rapporter och planer som ska skrivas :(

Kram!

2012-09-13 @ 12:54:42
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0