Stödstrumpetest!

Jag har nu testat mina nya fina stödstrumpor, en dag i dom blå och en dag i dom rosa :) 
Men idag tog jag och testade en av varje på jobbet, en pippi långstrump dag idag.
 
Det stod att de skulle vara olika mmHg och en kallades kompressionsstrumpa och en stödknästrumpa därav mitt Pippi test. 
 
 
Jag gillar dessa skarpt! De är inte för varma och de har inte superlånga tår, utan sitter helt perfekt på fötterna och vaderna så jag är tok nöjd med mitt köp och sen är dom ju så snygga dessutom! :)
 
Ni kan köpa dessa från Vårdväskan och de är bara att klicka in på Stödstrumpor så hittar ni dom :) Finns många andra läckra färger där som jag senare kommer att beställa hem!
 
På återläsning!
 

Kommentarer
Postat av: Elin Egnor

Men du! Skitsnygga stödstrumpor ju! Hoppas vi ses på någon tävling framöver, Bestis hälsar att hon tyckte ni passade bra som ångermanlänningar och att ni borde hälsa på om ni har vägarna förbi :D

Svar: Dom e ju de :D Och sköna dessutom :)Klart vi gör, jag hoppas jag har lyckats lagt ett någorlunda sommarschema så man hinner med tävlingarna :) Spanar dessutom på en egen häst nu ;)
Åh vad jag saknar henne! Ingen på ridskolan i Bräcke är lika snäll som hon ;) De ska vi de :D Ni också om ni har vägarna förbi ;)
Bettan

2013-04-25 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0