Tiden har än en gång flytt.

Och jag har jobbat, sovit, ätit en massa, druckit mängder med vatten :O 
 
Börjat få in snitsen på de där jävla skidorna, druckit ännu mer vatten, svettats som en hel karl, myst på stan med mannen i mitt liv, druckit latte, tittat på bäbiskläder, fått besked om att testa om mig om ett halvår för att se om jag blir "sjukare" eller står still, håll tummarna för de sista.
 
Julen är bortplockad men redan en saknad. Okej, gardinera hänger kvar, endast för att jag är för lat att ta ner dom och endast har ett par till gardiner till huset och de är inte en massa tomtar på dessa. 
 
Vi har en ny tv, den är stor, fin bild. 
 
Inatt frös vattnet i kåken, Micke fick till de som tur va. 
 
Ihelgen är det en ledig helg! De börjades med fruset vatten och iskyla utomhus ;) Underbara ledighet :P
 
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0