Midsommar!

Jajjamen den helgen flög förbi som alla andra helger.
 
Jag jobbade till två, hade dukat långbord och mina underbara vårdtagare åt i en hel timme! Lunch alltså ;) De va så trevligt, alla surrade och skrattade, drack dricka, åt god mat, fick kaffe och fudgekaka med vispad grädde och jordgubbar till :) En lyckad tillställning som sen alla la sig och vila på efter ;) 
 
"Jag mår lite illa men de va de värt" - underbara brukarer :) 
 
Sen packades de in i bilen och drog upp till Jormlien där vi bodde på pensionatet :) 
Massor av hundar var det där, tyvärr dåligt väder till sista dagen och endast två rejäla napp! 
Solen sken när vi skulle åka hemmåt ;) 
 
Tittade runt på lite loppisar efter vägen hem också, kom hem med ännu en lampskärm :D Älskade vackra lampor :)
 
tyvärr vart de inga bilder... Spöregn är inte så intressant att se om jag får säga mitt ;)
 
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0