long time no seen

Ja nu va de sjukt länge sen jag bloggade sist... tiden räcker liksom inte riktigt till till allt och sen har de inte funkat att blogga från mobilen Heller..

Sen sist då?
Börjat plugga till hästmassör, något av de bästa jag har hittat på! Vilken tur att jag hade en sån usel chef som inte gav mig nått nytt att bita i! Jag har hamnat i en fantastisk grupp av människor som ger mig så otroligt mkt! Alla håller på med olika saker och de är en sån kunskapskälla! Älskade människor, när kursen är Slut kommer jag nog fälla en tår...
Sen har jag hittat nya människor här hemma sen jag började med massagen, de är också guld värt! Fina människor som verkligen tycker om sina djur.
Jag har även varit till ammarnäs på Tur ridning på semestern, finaste födelsedags present av sambon! :-) helt underbar helg med massor av bad, sol och hästar!
Annars på semestern masserade jag, tog hand om alla andras djur och fick nästan en hel veckas ledigt själv.
Vi har fått ny chef på jobbet vilket känns otroligt skönt! En som faktiskt finns där för oss som går att diskutera med och som har humor, livet vart sjukt fort mkt bättre med bara de :-)
Saedis är kvar hos oss lite tunnare än för ett år sen dessutom! Och fixa väntar för med Sokrates! Helt sjukt, nästa år den här tiden står det en liten fölis där ute! :-) matte hjärtat klappar extra mkt just nu ;-)

Hade tänkt gått ut o plocka svartvinbär nu men de regnar... vilket de skulle göra hela helgen.. jaja jag åker på kurs så jag får nog Skoj ändå ;-)

På återläsning hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0