Sen sist då?

Vad har hänt på två månader tro?
 
Inte allt för mkt men alldeles för mkt samtidigt antar jag. 
 
- Fixa är konstaterad dräktig! I slutet av juni kommer de en liten Fixa bäbis! :D 
 
- Klarat det praktiska provet på massör utbildningen! Nu är de bara att försöka råplugga in all teori... Finns inte alls en massa annat skoj att hitta på istället för att plugga nej då.... 
 
- Bonde söker fru har börjat! De enda viktiga programmet som sänds ;)
 
- Blivit sjukskriven pga inflammation i ryggen... Allt annat än skönt.. Imorgon ska jag prova på att jobba ett pass.. hoppas de funkar annars vet jag inte vad jag gör... :( 
 
- I helgen var vi på hundutställning i Sundsvall i två dagar! 
 
Dalton tog hem två Excellent vilket vi är jätte nöjda med! Kunde inte bli bättre (ok ett CK hade toppat de hela) med tanke på att de va första riktiga utställningarna han var iväg på. 
 
 
 
 
De va väl allt för den här gången!
 
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0