snö från helvetet...

Jajjamen igår kväll när vi hade lastat av och börjat plocka in hästar då kom snön! Stora vita pladusker ramlade ner från himlen... och eländet ligger kvar på gräsmattan.... 
de regnade imorse så brudarna fick täcke på sig, känner inte för att försöka få bort istappar från deras magar ikväll efter jobbet... 
på tal om jobb, ikväll eller idag klockan ett börjar helvetes veckan... lång pass varenda dag till söndag kväll! Hur tänkte jag där? Skjut mig! 
Men ni, har ni sett alla fina gardiner som är i jotex som kom igår? Ska flörta lite med en anhörig o se om jag får beställa lite fina gardiner till en av de mina :-) håll tummarna! 
Nej dags att packa lite mat o kläder o dra på jobbet.. 
 
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0