Finns det?

Det regnar ute... Vilket de har gjort sen i eftermiddags.. Det positiva är ju att bilen blir ju tvättad.
 Känns som att livet är lite emot mig igen.. Eller är de bara som vanligt? En helt vanlig dag hos fröken Norberg.. Där det mesta blir fel, folk uppfattar fel och allt blir tokigt fel i slutändan..
 Jag önskar dessutom att jag hade en plan.. En plan om en framtid, min framtid. Jag önskade att jag visste vad jag ska göra, vilken väg jag ska ta, de kan väl aldrig bli fel, eller hur? Bara mer eller mindre rätt..
De finns en rätt väg man ska följa, men vilken är den? Jag skulle vilja veta lite nu på förhand vad jag ska göra. Har fått tag på ansökning på Maskin i Bräcke nu iaf. Men är det ngt jag verkligen vill? eller är det bara en ursäkt till att få tid till att fundera på vad jag vill med livet? Jag har själv ingen aning..
 Finns det ngn där ute som kan hjälpa mig med de här frågorna? Ngn som kan finnas där till hands jämt och ständigt? Jag skulle vilja ha ngn som jaa han egentligen..
 Finns det ngn som han där ute då? Frågan kvarstår.

Kommentarer
Postat av: Kusin L

Om det är för att få tid till att fundera eller om det är det du vill spelar väl egentligen ingen roll? För vet du inte vad du vill så behöver du tiden att fundera. Och man funderar bättre om man inte har någon press på sej! Och press har man på sej när man är tvungen att ta ett beslut inom en viss tid. Har man ingen tidsbegränsning så tror jag att det kan vara lättare att tänka... Tänk på det! :) Kram

2008-04-07 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0