Öl

Sitter här o tar det lugnt, dricker öl, skickar sms o sneglar då o då på tvn. Har som varit till Sundsvall idag.. På Ikea o Birsta.. Liiiite tjöööött i fötterna nu då kanske..

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade skrivit till han att han var ett av de största as som finns i sverige? Jag skrev till han i fredags? joo de var de, att jag inte tänkte be om ursäkt för de jag skrev utan tyckte bara att han kanske ville ha en förklaring till varför jag skrev som jag skrev.. o så gav jag han en förklaring o han skrev bara "jaså de säger du. hehe." o sen bara "vad gör du nu då?". men va faan jävla pucko jävel. Gaah. Han bryr sej inte ett dugg utan försöker bara slingra sig ur allt.. blir så arg. jävla miffo. ooo arg jag blir!

Jaja, de som är skönt är att de blir ingen bal för mig :P utan jag o Clarre ska iväg på krogen istället :) ngn som vill hänka på oss då kanske? :P ska bli tokigt roligt att umgås med han igen, har saknat min gamla klasskompis.. Han är som bäst. fanns alltid där för mig o allt stök vi gjorde förra året haha. inget som vart riktigt lyckat men roligt hade vi :) Saknar den tiden.. Men så är de väl alltid? Man kommer alltid sakna en del utav sitt liv som man har "tappat"..

Jaja, nu ska jag dricka upp ölen o duscha tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0