Skiter i de här!

japp de gör jag, imorgon åker jag på skolan endast för att lämna tillbaka böckerna. sen åker jag till fabriken o hör med kent om jag kan få jobb där tills jag hittar ngt chaufförsjobb. saknar lastbilarna som faan.. vill inte sitta på en o samma plats dag ut o dag in... trist som faan ju. kanske sen, om ett par år. men de är då de. jag ska ju trivas nu med, eller hur?
o jag vill kunna må bra nu.. vill jobba, älskar ju att jobba.. så om han bara har ströjobb ngn dag då o då får jag väl ta de då. annars blir de arbetsförmedlingen imorgon eftermiddag, inte just för att jag tror ngt om dom men ändå. man måste försöka eller hur?

Har idag varit till kyrkan på tacksägelse. Lite småjobbigt när dom sa hennes namn.. men de gick bra. inge lip här inte..

Har sedan vart ute i skogen o snitslat med syster o rex :) vi fikade o hade oss :) finns bilder på min bdb om ngn vill se :P haha. sen stack vi ut på en ridtur med tösa :) skojjskojj :)

sen kom kusin marie o gubben hennes :) dooooom va bruuuuuuuuunbrända. fuskisar ;)

hmm. nu tror jag inte att jag har ngt mer att säga faktiskt. eller skriva ;) haha.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0