Home sweet home.

Japp nu är man hemma i stora Västanede igen ;) Så nu är friden slut hehe.

 I tisdags när Becca kom hem gjorde vi två långpannekakor, med saffran i o med citronglasyr på o Becca gjorde finfint ovanpå med choklad skrev god jul på ena o gott nytt åt på andra :) vart snyggt o gott. Först kommer citron smaken, lite surt sen i efterhand kommer saffrans smaken, bra kombo :)
 Vart även fisk o potatis o romsås till middag, *smakar smaskens*.

 Sen så drog vi ner på Furan, Becca skulle ha typ dans tränings avslutning. Kaaaaallt va de där, men med lite glögg i magen vart allt lite bättre ;)
 Väl hemma vart de ett skönt värmande  bad :) Kommer att sakna de där badkaret.. ;)

 Så idag klev vi upp eller Becca klev upp halv åtta eller nått sånt jag lite senare haha. Vi plockade upp Jana på vägen ner på stan o åkte o handlade på Blå center, dom skulle handla till julmyset dom skulle ha med klassen idag. 
 Sen så åkte jag på coop, handlade saker till Ellens tårta osv. Tog vita faran o drog hem. Halt på ett väldigt konstigt vis efter 87:an vill jag lova. Sen trodde jag faan att jag skulle blåsa av vägen haha. Sen vart de inte bättre när man svängde av på 320:in.. Vägen mellan Stugun o Höglunda va ju inte direkt vacker.. =/ Trodde man skulle skaka sönder bilen haha. Tur att de inte va mörkt ute för då hade jag ju fått ett epelepsianfall av mina extraljus ;) 
 Väl hemma va Chappen gladast i världen, han är ju för söt den lilla rackarn. Han tyckte nog att jag hade varit borta alldeles för läääänge haha. Sötnosen där. 
 Har även hunnit med att va ner o klippa mig :) Vart nöjd som bara den, hon är duktig Kicki :)
Jooo Ellens tårta är också mer eller mindre klar, ska bara garnera den imorgon. :) Nice.
 Även en promme har jag hunnit med, skönt :)

 Borta bra men hemma bäst. Eller hur är de man säger? 
 
Har haft otroligt sköna dagar i ösd iaf :) Älskar familjen där borta, synd att de blir så långt emellan vi träffas. Menmen.

Nääe kolla klart tv o sen duschen ska ju till käftis imorgon ;)

Lycka till till mig själv hehe.

Kram Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0