Mellandagarna.

 Jaa så va julen då över än en gång. Har haft lite fullt upp dom senaste dagarna så de har inte blivit så mkt bloggande. Har även känt att jag inte orkar blogga.. Vad  är de med mig? Orkar knappt läsa bloggar.. Ngt är fel. jaja, de blir nog bättre.

 Julen va iaf fin, god mat o trevligt sällskap. :) Va ute o åkte lite, tände på gravar o stökade på. Farmor o farfar kom hit o firade med oss o Ellen. Vart Bondespel också ;) Litegrann som Monopol, eller rätt mkt som monopol faktiskt. Man skaffar sig ett torp o ska få de att gå runt o tjäna pengar på skog o djur o åkermark. Sen kan man köpa upp sig till bondgård o sen till herrgård o till slut kan ngn köpa slottet för tjugofem miljoner o då har man vunnit. Kan ta hur många timmar som helst haha.

 Men de va lite om julen, tack för alla fina klappar o omtanke :) Tack till Viggo som inte åt upp mig haha.

 
Juldan firades som tradition hemma hos moster. Kändes inte så jätte konstigt utan mormor, trodde de skulle kännas jobbigare än de va. Men de gick bra. Va för övrigt chaufför... kom hem fem över två eller nått, tjöööööööööött. Ellen låg i sängen o snarkade för fullt hon, hon åkte hem tidigare än mig. För hon skulle som upp o jobba.. Vart för övrigt frågesport på kvällen/natten hos moster, killarna mot tjejerna haha.

 Annandan firades lugnt o fint hemma. Utan en massa julmat ;) Vart kyckling, ris o currysås istället :P Vart mer bondespelande, annars var de nog en rätt lugnt, två promenader hann jag också med :) otroligt skönt att va ute kan jag lova.

27/12 Va på kask o tittade på tävlingen lite o åkte till vallsjön. L o H kom hem från stora stygga Åland dessutom :) Testade Ls julkapp, Wii board. Helt ok, hade större förväntningar på den dock men de funkar. Köper man roliga spel till så. Wii fit är helt ok, yoga, muskelträning, balansövningar, aerobics grejer osv. 
 Fia o Sara kom även förbi o va med oss, promenad, prat o en massa spelande :) 

 Halv år kvar! Sen jäävlar är de jag som fyller tjugo! =)

28/12
Idag så åkte vi hem med Sara o Fia efter mkt spelande ;) Åkte sen o tränade. Skönt efter ett uppehåll vill jag lova :)
Annars hände väl inte allt för mkt.

29/12 idag alltså, hmm. promenad med vovve, H o E. Löst korsord o haft oss. Har även åkt hem, E jobbar. Men sen hon har slutat blire träning :)

Imorgon blir de pub iaf. :) Blir skojj :)
Ska även ner på Hammarn o köpa ett par kängor jag kan rida i :) Niiice. Äntligen ett par skor som man kan använda o inte få ont i fötterna av hoppas jag..

Nyår då? Hmm. Tåls att funderas på.

Känns för  bra för att vara sant. Men jag vet inte. Försöka att inte fundera så mkt, bara göra de o hoppas på de bästa va?

Nejj nu ska jag göra annat. Hej o hå.


Kommentarer
Postat av: Tina

Så, pubb imorgon, kanske jag oxå, beror på om vi hittar nått lämpligt offer som kan vara barnvakt ;-)

2008-12-29 @ 20:59:15
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0