Nytt.

 Jaa då var de dags för lite uppdateringar nu när jag väl har fått igång datorn.. För den ville inte förut.. Har jääävlats o jäävlats o jääävlats o sen vart de strömavbrott brabra. Men nu funkar den.

 Igår, onsdag hade jag vääääärldens träningsvärk.. Men de va skönt också :) Kände ju att jag hade gjort ngt ju hehe.
Följde iaf med på kyrkis, hur mysigt som helst, luciatåg, fika, lek o stojj o gröööt :)
Så här kommer lite bilder från dagen :)



 Annars hände de väl inte så mkt, åkte iväg o tränade lite med kusin M, skönt :P

 Idag torsdag har jag tagit de rätt lugnt, va till farmor o farfar o tog in ved, jobbigt :S haha. Annars har jag väl varit allt i alla som vanligt, lagat mat, varit chaufför, eldat o stökat.  
 Ice road truckers ikväll då, ngn mer än jag som ser? Jag vet en iaf.

 Men imorgon är de revy o sen är de löööördag! Då åker jag till stan :P

Nääe jag vet inte vad mer nytt jag kan berätta om tror jag.

Hejjsvejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0