Sådär..

..då hade man en liiiten stund över igen :) Sitter i pausen av dhw o skriver just nu, hinner nog inte skriva hela inlägget nu men får återkomma sen när de är slut på programmet. :)

 Dagen började med att jag försökte ta mig upp åtta imorse.. De sket sig somnade om o vaknade halv elva! HALV ELVA! jag?! jag trodde inte mina ögon, men alltså jag kan ju inte somna så de är väl inte så konstigt egentligen.. Men ändå, jag hade ju planer. Som grusades till viss del.
 Tog mig iaf ut på en promme i femton minus.. brrrrrr. Men skönt :) Sen hem, åt brunch, rester sen igår, kyckling taco, de va mkt gott.
 Försökte mig på att lägga upp pappas byxor, vart helt ok, inte perfekt, men vad kan man vänta sig av första gången man testar? Fick lite hjälp på traven från oväntat håll, tack.
 
Har sedan lagat mat, tjockpannkaka, följde med Linda på pump =) Första gången jag testar på de, de va skojj, jobbigt men roligt. Riktigt jobbigt faktiskt.. Jag minns inte sist jag vart så svettig.. haha. Men allt känns underbart skönt, kommer att ha en fiiiiin träningsvärk imorgon.. Menmen, that´s life :) 
 
 Är otroligt pepp inför helgen :D Få umgås med folket inne i staden, ska bli så satans kul att träffa dom igen, bara ha de skönt o va :) Ska bo hos min fd. sambo, Becca, blir kanske lite lastbilsåkning om man har tur dessutom ;) hehe. Bettan älskar inte alls lastbilar nejjjnejjj bara som ni tror ;) hehe. Bara att umgås o få komma bort till ngt annat ställe för en stund är ju guld värt :)

 Nääe titta på lite hästannonser kanske? Är sjukt sugen på en häst.. har hittat en stackare dom skänker bort, skulle lätt ha tagit hem den om de fanns någonstans att ha den.. Alltså den är tokfin, inge fel på den alls, den har bara lagt travskorna på hyllan som dom säger och då finns de ingen plats för stackarn heller.. Känns så elakt mot ett djur..

Menmen. ska kolla lite annonser ändå. Försöka komma på en lösning så jag kasnke kan få hem stackarn ändå ;)

Kram hejj på er.

Kommentarer
Postat av: Mia

Då ska jag blogga för din skull Bettan, bara din skull ;P Kul att du tycker om att läsa den :) Ska du ut i helgen? Tyckte C sa ngt om det. Jag ska på julfest med jobbet, så det vore ju bra om du håller honom lite sällskap isf, tycker inte om att han ska behöva vara ensammen, min lilla bubbe, han klarar sig inte själv förstår du ;D

2008-12-10 @ 13:18:02
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Helene

Haha. de gör inget :P

Ja jag kanske måste de. haha inte riktigt så hårt men man skulle nog behöva göra något i den stilen iaf! hehe

2008-12-10 @ 19:59:00
URL: http://helened.blogg.se/
Postat av: Helene

Hehe ja de är ju de ibland! :P

2008-12-11 @ 11:27:08
URL: http://helened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0