Snart helg!

Japp, dagarna går fort nuförtiden.. Alldeles för fort så snart är de nog dags att ta fram granen o pynta o ha sig.

 Va till käftis igår.. Lagade en tand.. Gick bra faktiskt :) Han va mkt dukig herr Hans, gjorde inte ont direkt o han va duktig på att ge bedövning så jag e nöjd. Nog för att jag har fått mig en uppsträckning om att jag måste sköta dom bättre.. Fast de visste jag ju redan.. Men de positiva är att jag får tugga tuggummi efter varje måltid och dricka hur mkt thé jag vill för thé är bra för tänderna, om man nu inte har socker i och de har ju inte jag. Brabra. De som är mer jobbigt är att jag måste sluta småäta.. vilket jag måste sluta med överhuvetaget, men de är ju som gott också.. Plus att jag måste använda tandtråd, helst varje dag... :S jag o tandtråd kommer inte sååååå jäävla bra överens.. Tycker dom är lite otäcka jaa, ont gör de också.. Menmen. Ska jag få behålla mina fina tänder så måste man ju..

 Annars så hände de väl inte så mkt speciellt igår, va iväg på pump, de va skojj :) lastade på lite mer den här gången men de va otroligt skönt, men jag tror nästan de va jobbigare denna gång än sist. Meeen ingen träningsvärk, bara lite seg i musklerna men annars så är de tok bra :) 
 
 Så imorse väckte mamma mig tio över sex.... Ellen fyller som år idag GRATTIS! så vi gav henne fika på säng o paket :) Därav den jobbiga tiden eftersom hon skulle iväg o jobba o dom andra på skolan. Men duktiga jag masade mig upp sen o tog mig en morgonpromenad efter att folket hade åkt. Lite småhalt ute vill jag lova, men jag har inte satt mig på ändan än så länge. Peppar pappar ta i trä.

 Men nu är de ngn som nafsar mig i sidan o tycker att vi ska göra nå roligare än o sitta här o sitta.
Ta fram dammsugarn kanske?

Kram hejj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill passa på att önska en riktigt GOD JUL!!

Hälsa resten av familjen också! =)



Kramar från grannarna

2008-12-23 @ 22:05:07
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0