News.

 Jaa, då va de ett par dar sen man skrev sist.. Ngn som är nyfiken över vad som har hänt eller? Är ni inte de så jaa skyll er själv om ni fortsätter läsa ;)

I lördags så va jag in till ösd, julhandlade, träffade Becca o Carro :) Alltid lika trevligt, så jag o syster julhandlade med dom, fikade på Tehuset, så de va en mysig dag, vill ha fler såna dagar, fast kanske hoppa över de där med att spendera så mkt pengar? ;) 
 Köpte iaf alla julklapparna *stolt* tror inte jag ska handla ngt mer nu faktiskt. Vi drog även på Coop, vi skulle bara ha dricka o ngn mer liten sak meen vi handlade då för över tre hundra i slutändan haha. Vart lite kyckling o annat "bra att ha i frysen mat" ;)
 Sen så när vi kom hem kom Ellen också förbi, hon åt middag o jag duschade. Sen vart de att åka till Dockmyr, glöggkalas där, alltid lika trevligt, inte fullt lika mkt glögg i år som förra året, men de räckte då gott o väl. Insåg nog att den "vanliga" glöggen ändå är godast haha. Vi åkte dock hem rätt tidigt, Ellen skulle upp o jobba på söndan klockan sju..
 Men väl hemma så vart de lite ost o kex innan vi kröp till sängs haha.

Söndagen började med att vakna halv sju.. Ellen klev upp då, men jag va iaf social med henne medans hon bytte om o packade. Sen somnade jag ju så klart om ;) haha.
 Klev upp ngn timme senare, stökade på här hemma o åkte på julmarknaden uppe på byn. Fick julklapp av tomten haha ;) Ett ritblock haha. Så nu har mamma tagit hem tuschpennor så jag kan måla i de haha.
 Åkte o grattade Marie på födelsedagen :D Åt tårta o hade oss, mums. Stefan hade varit duktig o bakat, smakade smaskens :)
 Sen på eftermiddan/kvällen slog jag o mammsen in paket till "paketlotteriet" syrrans klass ska ha.. Kuuuuuul, jag som älskar att slå in paket, eller inte ;) haha. Men de gick bra iaf.
 Annars var de väl en rätt lugn kväll, gjorde inge spec.Rätt skönt faktiskt. Läste o så.

Måndag, vilket är idag ;)
 Va ner en sväng på byn o handlade, tog sen en promme med Tina o Isac. Skönt va de kan jag lova. Sen så tog vi Indra en sväng på plan, gick finfint, hon är så duktig lilltjejjen :)
 Sen så va man hem, jääävlades med biljäääveln, grrrrr. satans motorhuv som vägrar att gå upp! Men till slut så, då jääävlar gick den upp. Passade på att fylla på glykol o spolarvätska. Även att spolarvätskegrejset fortfarande inte fungerar.. Blir så less.. Så nu har jag inga fler smarta ideér på vad de kan va tyvärr.. Ngt som är felande i felet eller nått.
Har ju även bara jordfel i biljäveln, men vem bryr sig? inte jag. nu är mitt stora problem att få tag på ett järnrör bara.. Sen så är allt klart för att få fast extra ljusen helt, då slipper jag få epelepsi anfall längre haha ;) 
 Sen så har man lagat mat, ätit, hämtat syrran o nu sitter man här. Ska kanske ner o simma sen, känns som att de behövs, skulle egentligen behöva ut o springa, känner mig så irriterad men jag kommer att dö.. Har ingen kondis efter förkylningen..

 Jag hatar verkligen att va irriterad på de här viset.. De gör ju till o med ont i magen.. Känner mig arg på samma gång också. Varför kan inte allt få va som de va? Vill inte, hatar det... Försvinn är vad jag skulle vilja säga.. Försvinn ur mitt liv o kom aldrig tillbaka mer.. Känns hemskt att tänka så.. Tycker inte om mig själv när jag känner så.. Känner mig så elak.. Och jag är inte elak.. Inte i vanliga fall.. De tar lång tid innan jag är de och de går över vääädligt fort men nu.. är så irriterad.. Önskade död, faktiskt.. Alltså så illa är det.. Och de skrämmer mig, att jag kan ogilla så mkt.. Jag är egentligen en mkt snäll människa.. Och när man tänker på de, blir man ledsen.. Jag vill inte gå in på detalj här, vilket ni nog förstår.. Men jag behövde berätta lite iaf.. Känns skönt att jag har en vän som känner likadant som mig i såna här situationer så jag är inte ensam om känslan ;)

 Näe nu vill vovven ha lite uppmärksamhet så vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0