Åtta dar kvar!

Sen är de slut jobbat för den här gången :P
Känns riktigt skönt samtidigt som de är lite tråkigt... Jag trivs ju med jobbet o så, så jaa. äh.
Hade världens slappaste förmiddag idag :) Jag o Jonas gjorde knappt en enda knop :P o de va inget vi kunde göra åt för vi hade ingen lust att gnälla o tjata på ov. för då hade vi väl aldrig fått nå stolpar på slaget idag. såå vi gjorde lite brickor, hjälpte bo i impen, kollade in hur de gick för LL, tog det lugnt o drack kaffe o så hjälpte vi till o lasta en lastbil. De va vad vi gjorde på tre timmar :P

O vad har hänt med honom som vill prata i telefon? Kanske har insett att jag faktiskt har börjat tappa intresset eller?
De finns ngn annan mkt närmare som blir mer o mer intressant.. Vilka ögon alltså. :) waaow säger jag bara.
Fast nu svarar inte fanskapet så jag skiter väl i han då. Må få tag på Clarre istället. så jag vet vars faan dom e..

Faan va trött jag är egentligen.. Skulle kunna tokdäcka här o nu haha.

Näe nu har jag väl kanske inte så mkt mer att skriva då.. Antar jag iaf..

Äh tack o hej från mej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0